ΙΟΛΑΣ – ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ – ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ
1. Ιόλας
Δυστυχώς, στην υπόθεση του κτήματος ΙΟΛΑ δεν έχει υπάρξει το παραμικρό ενδιαφέρον από την σημερινή Δημοτική αρχή. Έχουμε προτείνει την δημιουργία Επιτροπής από το Δήμαρχο και τους επικεφαλής των Παρατάξεων, ειδική συνέντευξη τύπου σε κεντρικό σημείο των Αθηνών, επίσκεψη στον Υπουργό Πολιτισμού και αναζήτηση λύσης στην βάση της σημερινής αξίας του χώρου. Ο Δήμος ειδικά για το Κτήμα Ιόλα οφείλει να σκεφθεί, αν αποτύχει (συμβιβαστική) λύση από το Υπουργείο, ακόμη και την πιθανότητα δανεισμού. Το Κτήμα Ιόλα είναι πρώτης προτεραιότητας ζήτημα για εμάς και την πολιτική μας στο ζήτημα των κοινόχρηστων – ελεύθερων χώρων.
2. Κολυμβητήριο
Το θέμα του Κολυμβητηρίου δεν είναι εύκολο να απαντηθεί κυρίως γιατί όποια λύση προταθεί, επιβάλλεται να συνοδεύεται από το χρηματικό της κόστος. Έτσι, όποιος προτείνει την κατεδάφιση του υπάρχοντος κτίσματος και την μετατροπή του σε Πλατεία, οφείλει να επισυνάψει μελέτη κόστους κατεδάφισης. Εδώ προσθέτω κα την πληροφορία ότι η αντιστήριξη που υπάρχει στην πλευρά της οδού Μεγ. Αλεξάνδρου είναι block με την όλη κατασκευή δηλ. τις εξέδρες. Άρα οφείλει να απαντηθεί το πώς θα κατεδαφιστεί το μπετόν που υπάρχει.
Η πιθανή λύση κατασκευής μικρής πισίνας (20 ή 25m) και η μετατροπή του υπόλοιπου χώρου σε υπαίθριο θεατράκι και χώρο Παιδικής χαράς μπροστά στην οδό Μακεδονίας έχει επίσης ικανό κόστος κατασκευής και πρέπει να εκτιμηθεί η πιθανή επιβάρυνση της περιοχής. Έτσι είναι απαραίτητη ειδική σύσκεψη με πολίτες, Συλλόγους και ειδικούς επιστήμονες και με κοστολόγηση της κάθε λύσης και των επιπτώσεών της! Πρέπει να αντιληφθούμε ταυτόχρονα τι επιπτώσεις έχει προκαλέσει με τις ενέργειες αποχαρακτηρισμού του χώρου η Δημοτική αρχή Ζορμπά.
3. Αγ. Ιωάννου
Η επικείμενη διπλή κυκλοφορία στην οδό Αγ. Ιωάννου (που, επιτέλους, φαίνεται να ολοκληρώνεται μετά από 6 χρόνια! η κατασκευή των πεζοδρομίων της) δεν θα λύσει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα στις μετακινήσεις της πόλης. Ήδη με την λειτουργία ως μονόδρομου φαίνεται να μην δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα, πλην της επιβάρυνσης της οδού Ειρήνης τις πρωινές ώρες. Το κυκλοφοριακό της Αγίας Παρασκευής πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με βάσης τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας δηλ. με περιορισμό της χρήσης του αυτοκινήτου υπέρ άλλων μορφών μετακινήσεων δηλ. Δημόσια – Δημοτική συγκοινωνία, πεζοδρόμια, ποδήλατο και συνδυασμοί τους. Παράλληλα επιβάλλεται η εφαρμογή του συστήματος της ελεγχόμενης στάθμευσης στους εμπορικούς δρόμους, στις περιοχές που υπάρχουν σταθμοί του Μετρό και σε συγκεκριμένες ειδικές περιπτώσεις οδών. Τίποτα, από όλα όσα αναφέραμε, δεν είναι στη φιλοσοφία της σημερινής Δημοτικής αρχής που αφήνει την κατάσταση όπως την παρέλαβε από την προηγούμενη, καθυστέρησε πολύ να ολοκληρώσει το έργο και συνετέλεσε έτσι στην υποβάθμιση του εμπορίου στην οδό που πλήττεται έτσι κι αλλιώς από τις Δημοσιονομικές Πολιτικές και την φτωχοποίηση της κοινωνίας.